Biežāk Uzdotie Jautājumi

  1. Es neesmu drošs par to, ka mans pasūtījums ir saņemts. Kā man jārīkojas?
  2. Es veicu nepareizu pasūtījumu. Kas notiks?
  3. Kā es vairākas riepas varu pasūtīt ar vienu pieteikumu.
  4. Kā es varu mainīt pasūtīto riepu skaitu?
  5. Kā es varu uzzināt, vai mans interneta pasūtījums ir saņemts?
  6. Pie kā man jāvēršas ar jautājumiem par savu pasūtījumu?
  7. Vai es arī ārpus interneta varu veikt pasūtījumu? Kādas citas pasūtījuma iespējas vēl pastāv?
  8. Vai man nepieciešama parole, lai veiktu pasūtījumu?
  9. Kādēļ noteiktu veidu riepas vairs netiek piedāvātas?
  1. Es neesmu drošs par to, ka mans pasūtījums ir saņemts. Kā man jārīkojas?

    Ja būsiet pareizi veicis pasūtījumu, Jūs saņemsiet no mums apstiprinājumu un savu pasūtījuma numuru. Ja tas tā nenotiek, lūdzu atsūtiet mums e-pasta vēstuli uz reifen-direkt.lv@delti.com vai izmantjiet telefonlīniju 00371 67 60 96 13.



  2. Es veicu nepareizu pasūtījumu. Kas notiks?

    Ja Jūs pārskatīšanās pēc esat veicis nepareizu pasūtījumu, mēs, protms, varam Jūsu pasūtījumu atsaukt. Mēs vēlamies, lai Jūs būtu apmierināts ar mūsu piegādēm. Līdz ar to Jūs varat preci 30 dienu laikā atsūtīt atpakaļ.



  3. Kā es vairākas riepas varu pasūtīt ar vienu pieteikumu.

    Jūs varat pasūtīt vairākas dažādas riepas, ja riepu izvēles lapā pie katras vēlamās riepas piespiediesiet izvēlni "Pasūtījuma grozā". Tad ejiet uz jaunu saiti "Preču grozs" navigācijas lapā "Mani pirkumi". Tur jūs redzēsiet visu sevis izvēlēto riepu uzskaitījumu.



  4. Kā es varu mainīt pasūtīto riepu skaitu?

    Sagatavojot pasūtījumu, aprēķins tiek veikts no četrām riepām. Ja vēlaties pasūtīt mazāku vai lielāku riepu skaitu, varat to izmainīt pirmajā pasūtījuma veikšanas solī. Lūdzu uzklikšķiniet uz „Mainīt skaitu“ un norādiet vēlamo.



  5. Kā es varu uzzināt, vai mans interneta pasūtījums ir saņemts?

    Jūs nekavējieties saņemsiet atbilstošu pasūtījuma apstiprinājumu pa e-pastu vai faksu. Ja mēs neskatoies uz Jūsu norādīto e-pasta adresi vai faksa numuru, neesam Jums nosūtījuši apstiprinājumu, Jūsu pasūtījums diemžēl nav saņemts. Šādā gadījumā veiciet pasūtījumu no jauna.



  6. Pie kā man jāvēršas ar jautājumiem par savu pasūtījumu?

    Šādos gadījumos lūdzu sūtiet mums ziņu uz reifen-direkt.lv@delti.com vai zvaniet 00371 67 60 96 13



  7. Vai es arī ārpus interneta varu veikt pasūtījumu? Kādas citas pasūtījuma iespējas vēl pastāv?

    Ja Jūs nevēlaties veikt pasūtījumu internetā, tad to varat darīt pa telefonu: 00371 67 60 96 13, faksu 0049 511 87 98 91 91 vai pastu (Delticom AG, Bestellannahme, Brühlstraße 11, 30169 Hannover, Deutschland). Lūdzu norādiet mums precīzu preces nosaukumu, kā arī riepu skaitu un informējiet mūs par to, kādā veidā vēlaties norēķināties - ar priekšapmaksu vai ar kredītkarti (lūdzu norādiet kartes nummuru, kā arī derīguma termiņu).



  8. Vai man nepieciešama parole, lai veiktu pasūtījumu?

    Jums nav nepieciešama parole, lai veiktu pasūtījumu mūsu veikalā. Pēc tam , kad būsiet atzīmējis izvēlni parsūtījuma formā "Es esmu izlasījis pirkuma noteikumus un tos akceptēju", Jūs tālāk varat doties uz 2.soli. Atstājiet brīvus lauciņus "e-pasts" un "Parole" un dodieties uz 2. soli.



  9. Kādēļ noteiktu veidu riepas vairs netiek piedāvātas?

    Preces deficīta dēļ, iespējams, ka mēs noteiktus riepu veidus vairāk nepiedāvājam. Bet mēs labprat pieņemsim Jūsu pasūtījumu. Tiklīdz prece atka būs pieejama, Jūs tiksiet informēts .

x