Payment Banner

Biežāk Uzdotie Jautājumi

  1. Kā es varu saņemt savas riepas?
  2. Kā notiek piegāde, ja es neesmu mājās noteiktajā laikā?
  3. Kad es uzzināšu precīzu piegādes termiņu?
  4. Kas man piegādās riepas?
  5. Kas notiek, ja riepu piegāde kavējas?
  6. Kas notiks, ja piegādes dienests nepiegādās preci? Vai es saņemšu citas riepas?
  7. Vai es varu pārlikt piegādes termiņu?
  8. Vai Jūs piegādājat preci arī uz citām valstīm?
  9. Vai piegāde uz citu adresi ir iespējama?
  1. Kā es varu saņemt savas riepas?

    Pasūtījuma veikšnas laikā Jums tiks jautāta piegādes adrese. Jums ir iespēja norādīt atšķirīgas preču piegādes un rēķina saņemšanas adrese. Ja Jūs piegādi nevarat saņemt Jūsu dzīvesvietā, mēs pasūtījumu piegādāsim arī uz citu adresi (tā saucamo piegādes adresi). Arī šādā gadījumā mēs rēķinu nošutīsim uz Jūsu dzīvesvietu. Kā piegādes adresi Jūs varat norādīt jebkuru adresi, piemēram, darbnīcu, montāžas partenru servisu, degvielas uzpildes staciju utt. Piegādes izmaksas jau ir iekļautas cenā, par šo pakalpojumu nebūs jāmaksā atsevišķi.



  2. Kā notiek piegāde, ja es neesmu mājās noteiktajā laikā?

    Ja jums nepieciešams mainīt pasūtījuma piegādes adresi, lūdzu sazinieties ar mums. Piegādes dienesti nedrīkst mainīt piegādes adresi pēc pasūtījuma pieņemšanas. Tie atstās ziņu Jūsu pastkastītē un Jūs varēsiet pasūtījumu saņemt piegādes dienesta birojā.



  3. Kad es uzzināšu precīzu piegādes termiņu?

    Tiklīdz pasūtītā prece tiks izvesta no noliktavas, Jūs saņemsiet e-pastu, kurā mēs paziņosim plānoto piegādes termiņu. Precīzu piegādes laiku mēs diemžēl nevaram pateikt, jo mūsu preču piegādi veic piegādes dienesti "DPD" un "GLS".



  4. Kas man piegādās riepas?

    Mūsu preču piegādi veic piegādes dienesti Deutsche Paketdienst (DPD) un General Logistics Systems (GLS).



  5. Kas notiek, ja riepu piegāde kavējas?

    Ja preces deficīta dēļ ražotājs kavē pasūtītās preces piegādi, mēs Jūs nekavējoties informēsim un vielaicīgi piedāvāsim alternatīvu izvēli.



  6. Kas notiks, ja piegādes dienests nepiegādās preci? Vai es saņemšu citas riepas?

    Ja piegādes dienests nepiegādās preci, Jūs protams nekavējoties saņemsiet jaunu piegādi. Lūdzu informējiet mūs, norādot Jūsu pasūtījuma numuru (RD-Nr.) pa e-pastu reifen-direkt.lv@delti.com vai telefoniski 00371 67 60 96 13.



  7. Vai es varu pārlikt piegādes termiņu?

    Ja riepas jau atrodas ceļā pie Jums, tad diemžēl mēs vairs nevaram pārlikt piegādes termiņu, jo pasūtījumu piegādes dienesta maršŗuta izstrāde notiek bez mūsu līdzdalības. (Lūdzu izvērtējiet iespēju palūgt kādam saņemt Jūsu sūtījumu, tostarp kamiņiem). Ja piegādes dienests Jūsu mājās nevienu nesastaps, jūs saņemsiet jaunu paziņojumu ar mainīto piegādes datumu un kontakttālruni.



  8. Vai Jūs piegādājat preci arī uz citām valstīm?

    Mēs protams piegādājam savu produkciju arī uz citām valstīm. Valstu sarakstu Jūs varat apskatīt šeit. Ja Jūs vēlaties pasūtīt lielāku riepu daudzumu (vairāk kā 10 riepas), mēs varam vienoties ar savu transporta firmu par īpaši izdevīgām cenām. Šādā gadījumā lūdzu informējiet mūs pa e-pastu reifen-direkt.lv@delti.com.



  9. Vai piegāde uz citu adresi ir iespējama?

    Latviešu robežās mēs piegādājam uz jebkuru vēlamo adresi : tieši klientei vai klientam, alternatīvo adresi vai montāžas partnerim.



x