Payment Banner

Biežāk Uzdotie Jautājumi

  1. Kā man rīkoties, ja piegādātā riepa ir bojāta?
  2. Vai virtuālajā veikalā darbojas tās pašas tiesības kā reālajā veikalā ?
  1. Kā man rīkoties, ja piegādātā riepa ir bojāta?

    Gadījumā,ja prece uzrāda kādas bojājuma pazīmes vai citas nepilnības, Jūs droši varat celt pretezijas preces garantijas darbības laikā. Garantija mūsu precēm ilgst 24 mēnešus, sākot ar preces piegādes dienu.

    Lūgums, sākotnēji sazināties ar mūsu Klientu apkalpošanas dienestu pa E-pastu: reifen-direkt.lv@delti.com, Faksu 0049 511 87 98 91 91 vai telefona nummuru 00371 67 65 24 81. Jūs saņemsiet no mums pretenzijas veidlapu. Lūgums šo veidlapu, pilnībā aipildītu un parakstītu, nosūtīt mums atpakaļ.

    Preci, pret kuru tiek celtas pretezijas, mēs nogādāsim ražotājam ekspertīzes veikšanai.

    Piezīme: Lūgums nesūtīt bojātās riepas uz pārvaldi Hanoverē. Šeit mēs riepas pieņemt nevaram.
    Gadījumā, ja pretenzijas radušās jau uzmontētām riepām, lūgums Jums griezties Jūsu autoservisā.



  2. Vai virtuālajā veikalā darbojas tās pašas tiesības kā reālajā veikalā ?

    Reifendirekt ir Vācijas AS “Delticom” interneta veikals ar atrašanās vietu Hanoverē. Mēs Jums dodam 7 dienu apdomāšanās laiku, ja Jūs to vēlaties un pasūtījumā attiecīgi norādiet. Jums būs pilnīga preces atgriešanas garantija 30 dienu laikā pie nosacījuma, ka riepas nav bijušas nedz lietotas, nedz montētas. Ja riepas ir bojātas vai ar trūkumiem, tad darbojas visas patērētāju aizsardzības tiesības. Turklāt saskaņā ar likumu Jums ir 14 – dienu iebildumu tiesības.



x